جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

سرمايه گذاري در آلمان

۷ بازديد

سرمايه گذاري در آلمان

سرمايه گذاري در آلمان، شرايط سرمايه گذاري در كشور آلمان و اخذ اقامت آلمان از طريق سرمايه گذاري، بهترين تجارت در آلمان و همچنين بهترين كشور براي مهاجرت سرمايه گذاري در اين مقاله به صورت تخصصي و علمي، مورد بررسي و تحليل قرار مي گيرد. به منظور مهاجرت به آلمان از طريق سرمايه گذاري چه شرايطي لازم است؟ آيا سرمايه گذاري در آلمان، منجر به افزايش سود مي شود؟ آيا از راه هاي اخذ اقامت از طريق سرمايه گذاري در آلمان آگاهيد؟ اگر قصد سرمايه گذاري در كشور آلمان را داريد پيشنهاد مي كنيم اين مقاله را تا انتها مطالعه نماييد. در اين مقاله سعي نموديم تا اهم موارد مربوط به سرمايه گذاري در كشور آلمان را به صورت ساده و مفصل بيان نماييم زيرا كه با تحقيق در سايت هاي معتبر و تجربه وكلاي محلي اين مطالب بدست امده

شرايط سرمايه گذاري در آلمان

مهاجرت به آلمان از طريق سرمايه گذاري، يكي از روش هاي افزايش سرمايه و همچنين اخذ اقامت در اين كشور محسوب مي شود. البته افرادي مي توانند در كشور آلمان سرمايه گذاري نمايند كه شرايط مالي مناسبي را دارا باشند. كشور آلمان در مركز اروپاي مركزي واقع شده است. اين كشور از 16 ايالت تشكيل شده است و پايتخت آن، شهر برلين مي باشد. شهرهاي مهم اين كشور هامبورگ، هانوفر، برلين و فرانكفورت هستند. اين كشور، قطب صنعتي اروپا و همچنين كل جهان است؛ همين امر باعث جذب سرمايه گذاران از سراسر جهان براي سرمايه گذاري در اين كشور شده است.

براي سرمايه گذاري در آلمان نياز است كه موارد مهمي را در نظر داشته باشيد؛ مواردي مانند شرايط مورد نياز براي ثبت شركت و هزينه هاي آن، نظام اقتصادي، برخورد دولت با سرمايه گذار، هزينه هاي بيمه و مالياتي كه اخذ مي كنند، حقوق نيروي كاري و غيره. در ادامه به بررسي جزئيات بيشتري در اين زمينه مي پردازيم.

اخذ اقامت از طريق سرمايه گذاي در آلمان

بسياري از افراد به دنبال اخذ اقامت سرمايه گذاري آلمان هستند. لازم به ذكر است بدانيد كه تمام روش هاي سرمايه گذاري در آلمان منجر به اخذ اقامت نمي شود. در واقع افراد قبل از سرمايه گذاري بايد هدف خود را مشخص نمايند كه صرفاً قصد سرمايه گذاري داشته و يا به دنيال اخذ اقامت از اين طريق نيز مي باشند. بعضي از روش هاي سرمايه گذاري مانند خريد ملك و يا در بعضي موارد ثبت شركت، منجر به اخذ اقامت نمي شود. اين مقاله توسط متخصصين مجرب موسسه ملك پور نگارش شده است. بنابراين هرگونه كپي برداري از آن بدون ذكر منبع، پيگرد قانوني خواهد داشت. يكي از روش هايي كه منجر به اقامت آلمان از طريق سرمايه گذاري مي شود، سرمايه گذاري در آلمان از طريق كارآفريني است. در اين روش اقامتي، بسته به طرح تجاري، شرايط متفاوت مي باشد. چنانچه سرمايه گذاري سود آور باشد، اقامت تمديد شده و در نهايت ختم به اقامت دائم و پاسپورت آلمان مي شود.


افراد براي اهداف مختلف تمايل به سرمايه گذاري خارجي دارند. بايد بدانيد هميشه بهترين سرمايه گذاري در آلمان و اخذ ويزاي سرمايه گذاري آلمان يا هر كشور ديگر، نمي تواند منجر به دريافت پاسپورت و يا اقامت آن كشور شود. خريد ملك مطمعنا مي تواند بهترين سرمايه گذاري در آلمان باشد زيرا يكي از كم ريسك ترين روش هاي سرمايه گذاري است اما بايد بدانيد با اين خريد نمي توانيد اقامت يا پاسپورت آلمان را داشته باشيد. ايرانيان به عنوان سرمايه گذار خارجي مي توانند به راحتي در آلمان ملك خريداري نمايند اما نمي توانند به واسطه اين خريد پاسپورت آلمان را اخذ كنند. مگر آنكه در قالب يك بيزنس پلن مورد تاييد آلمان اقدام به خريد و فروش ملك يا ساخت و ساز شود. سود اين نوع سرمايه گذاري در سال هاي اخير قابل توجه بوده است. شش دليل اصلي براي آنكه خريد ملك در آلمان را به عنوان بهترين سرمايه گذاري در آلمان معرفي كنيم وجود دارد.

قيمت ملك در آلمان نسبت به ساير كشورهاي اروپايي بسيار پايين است.

 

بازار املاك بخصوص براي آپارتمان هاي 57 تا 140 مترمربعي بسيار محدود شده است.

 

تغيير جمعيت در آلمان موجب تقاضاي بالا براي ملك بر اساس رشد جمعيت شده است.

 

تأمين مالي در آلمان تقريباً بسيار سودآورتر از هر كشور ديگري در جهان است. با وام هاي واقعي بين 1.15 تا 2.50 درصد براي آپارتمان هاي اجاره اي كلاسيك يا خريد خانه ها، شما كمتر از درآمد خود پرداخت مي كنيد.

 

هيچ كشور ديگري در جهان اين فرصت سودآور براي كسر ماليات را ارائه نمي كند. پس از خريد ملك در آلمان، ماليات بسيار كم است. حتي مي توانيد 50 تا 12 سال پس از خريد آپارتمان بين 2٪ و 80٪ در سال (به عنوان نوعي استهلاك) اين نرخ را كاهش دهيد.

 

وضعيت واقعي و ويژه براي آنكه خريد ملك آلمان را به عنوان بهترين روش سرمايه گذاري در آلمان مطرح كنيم اين است كه، طبق آخرين مطالعات از اكتبر 2018 نياز به 375،000 تا 450،000 آپارتمان اضافي وجود داشته كه بايد در سال 2018 ساخته مي شدند. بنابراين بازار در سال هاي بعدي حتي بيشتر محدود مي شود. مشكلات و كمبود گذشته دركنار 100 مورد از 1000 مورد پناهنده كه هر سال به آلمان مي روند (در سال 2016 طبق اعلام دولت بين 950،000 تا 1،300،000 بوده است) نياز به آپارتمان به سرعت افزايش يافته است

 

 

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.