جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

پر درآمد ترين مشاغل در آلمان

۶ بازديد

شغل‌هاي آزاد پردرآمد در آلمان كدام‌اند؟

كشور آلمان يكي از بهترين مكان‌هاي دنيا براي كساني است كه مشاغل آزاد را به استخدام شدن در يك كسب‌و‌كار ديگر ترجيح مي‌دهند. اولين نكته‌اي كه براي مشاغل آزاد در اين كشور نياز داريد، تسلط كافي به زبان آلماني است كه يك مزيت رقابتي قابل‌توجه به شما و كسب‌و‌كارتان مي‌دهد.

بسياري از مشاغل آزاد در واقع جزو مشاغل پردرآمد در آلمان هستند كه تنها به مهارت و تجربه كافي نياز دارند. به خاطر داشته باشيد كه براي فعاليت در مشاغل آزاد در اين كشور، در زمان اقدام براي اخذ ويزاي كار آلمان بايد ويزاي خوداشتغالي يا فريلنسري (Self-employed and Freelancer) را انتخاب كنيد.

برخي از شغل‌هاي آزاد در آلمان كه جزو شغل‌هاي پردرآمد در آلمان محسوب مي‌شوند، عبارت‌اند از:

  • متخصصان نرم‌افزار (SAP (Systems, Applications, and Products in Data Processing
  • مهندسي IT و صنعت فناوري اطلاعات
  • توسعه دهندگان وب
  • طراحان گرافيك، محتوا و رسانه
  • مشاوره و مديريت بازرگاني

 

پر درآمد ترين شغل ها در آلمان و شرايط عمومي آن:

آلمان با نام رسمي جمهوري فدرال آلمان كشوري در قاره اروپا است و با درياي شمال، دانمارك، درياي بالتيك، لهستان، جمهوري چك، اتريش، سوئيس، لوكزامبورگ، فرانسه، بلژيك و هلند همسايگي دارد. مساحت كشور آلمان 357,386 كيلومتر مربع و پايتخت آن شهر برلين است. جمعيت كشور آلمان بيش از 83 ميليون نفر و زبان رسمي اين مردم آلماني است. وجه رايج در كشور آلمان يورو مي باشد. آلمان داراي يك بازار اقتصادي اجتماعي با نيروي كار مجرّب، سرمايه مالي بزرگ، سطح پايين فساد و سطح بالا از نوآوري است. آلمان بزرگ‌ترين اقتصاد ملي در اروپاست و هم چنين جزو چهار توليدكننده بزرگ در دنيا مي باشد. بخش خدمات در حدود 71 درصد، صنعت 28 درصد و كشاورزي 1 درصد از اقتصاد اين كشور را تشكيل داده است. در آلمان بيش از 37 شركت بزرگ دنيا وجود دارند و به همين دليل اين كشور خواهان نيروي كار مجرب مي باشد. به دليل اقتصاد پويا و همچنين كمبود نيروي كار مجرب در اين كشور، هر ساله مهاجران زيادي از سراسر دنيا به كشور آلمان وارد مي شوند و به دليل درآمد مناسب در اين كشور، داراي شرايط رفاهي مناسبي هستند. درآمد مشاغل در آلمان در چند سال گذشته افزايش يافته است به طوري كه امروزه متوسط درآمد به بيش از 40 هزار يورو در سال افزايش يافته است. متخصصين مهاجر با دانستن همين امر و همچنين پر درآمد ترين شغل ها در آلمان  مي توانند براي مهاجرت به اين كشور برنامه ريزي كنند

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.