پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

سينك ظرفشويي

۱۰ بازديد

سينك ظرفشويي

سينك ظرفشويي يكي از مهم ترين و اصلي ترين وسايلي است كه در تمام آشپزخانه ها نصب و مورد استفاده قرار مي گيرد. نكته جالب توجه درباره اين وسيله آن است نه تنها در منازل بلكه از آن در اغلب مكان ها از جمله كارخانه ها، شركت ها، مدارس و فروشگاه ها استفاده مي شود. بنابراين مي توان اين وسيله را تأثير گذارترين وسيله در آشپزخانه و حتي منازل دانست. به همين دليل انتخاب نوع و مدل مناسب با توجه به مكان مورد استفاده، كاربردهاي آن و همچنين نحوه نصب در زمان انتخاب سينك مهم ترين و اصلي ترين نكاتي هستند كه بايد مورد توجه قرار بگيرند.

سينك ظرفشويي

سينك ظرفشويي گرانيتي

سينك ظرفشويي گرانيتي از جمله سينك هاي شكيل و زيبايي است كه از محبوبيت خاصي نيز در ميان افراد برخوردار است. اين نوع سينك از لحاظ شكل ظاهري فوق العاده جذاب و شيك بوده و داراي رنگ بندي متنوعي نيز است. به همين دليل قابل تطبيق با ساير لوازم آشپزخانه و دكوراسيون منزل است.
نكته بسيار جالب درباره سينك ظرفشويي گرانيتي عدم به جاي ماندن لكه آب بر روي آن ها و آنتي باكتريال بودنشان است. همان طور كه پيش تر نيز بيان شد سينك گرانيتي را در انواع مختلفي توليد مي كنند كه بر اساس متريال آن را در دو مدل گرانيت طبيعي و كامپوزيت روانه بازار مصرف كرده اند. اين دو مدل از محصول گرانيتي داراي ويژگي هاي مختص به خود هستند كه مي توان اين مشخصه ها را به شرح ذيل بيان كرد.

مدل گرانيت طبيعي:

 سينكي كه از گرانيت طبيعي توليد مي‌شود جزو گران‌قيمت‌ترين سينك هاي ظرفشويي موجود در بازار است كه از ظاهري فوق العاده جذاب نيز برخوردار مي باشد. زيرا در ساختار آن از موادي طبيعي استفاده شده و رنگ آن رنگي كاملاً طبيعي است. بايد توجه كرد كه سينك هاي گرانيتي طبيعي نياز به مراقبت خاص دارند و لازم است از تماس مواد اسيدي و روغني با آن ها خودداري شود. زيرا در صورت تماس با اين مواد استحكام اوليه خود را از دست داده و خراب مي شوند. با اين حال دوام و كيفيت بالاي اين محصول مثال زدني و قابل توجه است.

مدل گرانيت كامپوزيت:

سينك گرانيت كامپوزيت به دليل ساختار ويژه اي كه دارد از مقاومت و دوام بالاتري نسبت به سينك هاي گرانيتي طبيعي برخوردار است. براي توليد اين محصول از تركيب خاك رزين و گرانيت استفاده مي شود. از طرفي نيز مقرون به صرفه بوده و با هزينه اي نسبتاً پايين مي توان آن را خريداري كرد.

مزاياي استفاده از سينك ظرفشويي گرانيتي

به طور حتم محبوب ترين سينك ظرفشويي داراي ويژگي ها مثبت و مزاياي بسياري است كه عبارت‌اند از:
⭕ تنوع در طرح و رنگ
⭕ غيرقابل نفوذ در برابر ساييدگي و رطوبت.
⭕ تاب آوري و انعطاف پذيري بالا.
⭕ مقاوم در برابر حرارت بالا.
⭕ مقاوم در برابر خط و خش.
⭕ ضد لك.
⭕ از لحاظ ظاهري شيك و لوكس.
⭕ تميز كردن ساده و راحت.
⭕ توليد سر و صداي اندك.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.